Tuesday, August 26, 2014

HAPPY BIRTHDAY ALISSA

Assalamualaikum..

Hari ni birthday Alissa yang ke 9. Dah besar anak Ummi. Dah pandai jugak baca blog Ummi ni. Jadi tak bleh nak mengata2 dia kat sini. Hhehhehe..

Dulu masa lahir kecil aje - 1.5kg dengan 34 weeks aje. Sebulan jugak duduk kat dalam incubator. Pindah dari HUKM ke Hospital Ipoh. Hari2 Ummi datang ngan sakit sebab CZer. Tapi untuk anak, apalah sangat sakit tukan.. Masa kat HUKM, doktor kata baby ni garang. Tak boleh kena pegang.

Sekarang Alissa dah besar panjang. Dah boleh berdikari dan buat kerja rumah. Tapi tulah, malas sikit. Semua nak kena ingatkan. Kakak, kena belajar buat kerja rumah. Awak tu orang perempuan. Setinggi mana belajar dan sekaya mana pun kena pandai jugak memasak dan buat kerja rumah.

Alissa,

Semoga menjadi anak yang solehah. Papa dan Ummi doakan agar kakak dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik, diberi kebijaksanaan dalam belajar dan dimudahkan laluan dalam segala usaha. Jaga tingkah laku dan tunjukkan tauladan yang baik kepada adik. Insya allah Allah akan mudahkan segala urusan..
Amin.

HAPPY BIRTHDAY ALISSA YANG KE 9.......

No comments:

Post a Comment