Saturday, January 19, 2013

apa nak jadi..

entry lepaskan geram.. nape la wujud manusia cam ni dlm dunia. rasa nak bagi penampar je.. yg dia tahu minta duit dgn minta brg dan kalau boleh dan2 tu jugak dia nak. nak motor, x sampai sebulan dapat, nak laptop seminggu je terus dpt, nak kete lama skit sbb byk soal jawab. lama tak lama la 6 bulan dah dapat.handphone rosak hentak2 kaki minta baru. demand siot.. nak harga rm 1000 ke atas. sedar la sikit, emak ko tak keje harap duit pencen aje. cuba la belaja bersyukur skit. ingat2 skit yang mak bapak ko bukan duit berguni2. kalau perangai cantik ok la jugak. dah la malas, kuat melawan, asyik keluar malam hah kan dah kluar segala mak nenek. memang aku meluat tulll.. tau la pencen mak ko banyak tapi berpada2. susah kalau dah biasa nak apa benda semua dapat. cuba jadi macam aku ni. satu sen pun aku tak penah minta duit ayah aku nak beli kete. alhamdulillah habis dah bayar.. hishhh cuba korang bgtau camne nak sedarkan org yg tak penah nak sedar diri ni. mood aku tengah tak betul..

No comments:

Post a Comment